Jouw accountant in Alphen aan den Rijn en Amsterdam

Administratieve Dienstverlening

Veel ondernemers vinden de administratie maar lastig. Iets wat men het liefst in een schoenendoos stopt voor de accountant. Het is echter belangrijk een goede administratie op te zetten en bij te houden. Niet alleen omdat u als ondernemer wettelijk verplicht bent om een goede administratie bij te houden en te bewaren. Het helpt u ook om op tijd nieuwe ontwikkelingen te voorzien, daarop in te spelen en op het juiste moment de juiste beslissingen te nemen. Met een goede administratie leg je vast wat er in de onderneming gebeurt en houdt u overzicht. Bovendien vormt de administratie de basis voor de belastingaangiften.

Het verzorgen van de administratie kost over het algemeen veel tijd en is daarnaast ook nog eens het meest risicovolle onderdeel bij een onderneming. Immers bij misverstanden kan dit gevolgen hebben, voor uzelf, uw medewerkers of de belastingen. Het is daarom heel belangrijk om te beoordelen of u zelf de administratie wilt verzorgen of dat het geheel of gedeeltelijk wordt uitbesteed aan de accountant.

Uiteraard kunnen wij deze aspecten met u overleggen en vervolgens over adviseren. Onze administratieve dienstverdeling is zo ingericht dat wij u van dienst kunnen zijn op de gebieden die u wenst.

© Copyright 2013 - NAHV Accountants - Algemeene voorwaarden